17 november 2011

MARY KAY


 Dagen har gått i skönhetens tecken. En av mammas vänner har precis börjat att sälja Mary Kay så ikväll har mamma varit värdinna för en sminkkväll. Vi har fått testa smink men först och främst rengöring och hudvård. Shit alltså det är sådan sjuk skillnad på att använda lite "finare" märken till skillnad på de snålis-märken jag brukar köra på. Man märker direkt att huden får lyster och blir supermjuk. Jag tror verkligen på en bra grund så får man fin hy och behöver inte använda en massa onödigt smink som man annars lätt kletar på. För att göra lite smygreklam så måste jag tipsa om en peeling för läpparna. Perfekt nu när kylan är på väg och läpparna gärna flagnar. Blev inga inköp för mig men är väldigt sugen på några bra rengöringprodukter vet dock inte om det är just detta märke jag vill ha. Någon som har några bra tips på lite bättre rengöring och ansiktsvård till lite vettiga priser?

Inga kommentarer: