10 april 2011

Nytt i garderoben


 Klänning - Topshop, Linne - Bik Bok, Bikini - H&M, Skor - Scorett. Klänning och skor är meningen att jag ska ha på studenten men lär inte kunna hålla mej med att använda skorna så dom invigs troligtvis tidigare än så. Såg att bikinin inte har fått en rättvis färg på bilden, den är inte lila utan mörkblå.

För övrigt har jag inte mycket mer kul att bjuda på, jag är isolerad i mitt rum och orkar inte göra allt för mycket. Men kan tipsa om Hellcats som jag sysselsatt mig med ett tag, det är riktigt bra enligt mig. Ja, en aning töntigt och så men jag gillar det! Femte avsnittet går förresten ikväll (:
Nog med att jag är väldigt tråkig just nu, men ni var inte mycket roligare...det kanske är fel på räknarna så det kanske inte är några som läser det här över huvud taget..hm, det är måste jag forska i.

3 kommentarer:

William sa...

Tack så väldigt! Intressant blogg det här, ser fram emot nya uppdateringar. :)

Caroline sa...

sjukt fina skor :)

Ellen sa...

Sv: å tack, jag är faktiskt lite smått kär i dom utan att ha använt dom än (: