8 april 2011

Min vanliga otur

Hallelulja idag vaknar man med värsta huvudvärken, feber och sjukt ont i halsen. Så typiskt! Plus att jag egentligen skulle på mitt första zumbapass idag, men Ellen och Sanna får shaka lite extra åt mej istället. Jag som var astaggad och har längtat hela veckan efter detta, så får man vänta en vecka till. Så för dej som undrade vad som händer i helgen så blir det nog inte allt för mycket om jag mår så här. Plugga lite, kolla tv/filmer, sova... tja sånt kul man gör när man är sjuk med andra ord. Vad gör ni i helgen? (:

Förresten så är det kul att fler och fler har hittat hit men jag har ju ingen aning om vilka ni är så vore kul om ni typ kommenterade med "tjej, 19 år, vetlanda" så jag får ett litet hum!

kram på er!

4 kommentarer:

Anonym sa...

ajdå.. alltid lika segt o va sjuk :( nu när det är helg o allt :P krya på dig o hoppas du mår bättre snart :)

//kille 20 år vetlanda ;)

tatiana sa...

sv: Nelly.com .=)

Anna Sjöstrand sa...

Härligt Ellen! Jag går också på zumban på fredagar! Då blir det mer shake nu då :D

Ellen sa...

sv: tack kille 20 år vetlanda (:
sv: å härligt, det kommer bli grymt mycket shake (: