27 mars 2011

En ovanlig söndag

Denna söndagen har inte direkt varit som en vanlig söndag. Brukar vakna tidigt men ändå slöa länge, men idag vaknade jag megasent (dock inte så konstigt med tanke på mina antal timmars sömn förra natten, råkade även sova bort en stund hos hos Linn igår, härligt sällskap jag är!). Har jobbat med PA, brukar säga att man ska plugga men det brukar balla ur, inte idag! Ska nu iväg på body pump, brukar inte göra många knop på söndagar i vanliga fall. Men dock blir nog kvällen precis som den brukar: häng, solsidan, BB (för att Dea vill det) och massa gott. Men detta kanske är den nya söndagen? well, den som lever får se.


Hittade förresten min vän Majas blogg idag, dålig kompis jag är som inte hittat den tidigare men för er som inte heller hittat henne kika in här. Kiss and hug

Inga kommentarer: