27 mars 2011

Den ovanliga söndagen fortsätter

Ja dennna söndagen är inte sig lik någon annan, inte ens chill med massa gott ikväll. Vi är tröttare är tröttast antar jag så denna kväll ska jag sova, typ snart. Och kan ju tillägga att jag inte hängt med i svängarna, solsidan är ju visst slut, se där. Men innan jag somnar in i mina härliga säng tänkte jag, efter ett par förfrågningar, bjuda på lite inspiration till er killar. Kanske inte är så många killar som kikar in här, men tydligen några, och har man lovat så har man. Är inte direkt jätte insatt i killmodet, men jag är väldigt svag för det mer rockiga på killar men samtidigt gillar jag den klassiska eller strikta "skolstilen" kanske man kan kalla det. En kombo av de två stilarna på rätt sätt är klockrent! Men har väldigt svårt för att sätta finger på vad exakt jag gillar, det finns så många snygga stilar. Och som ni kanske märkt är jag själv vädligt kluven i min stil, kan inte riktigt bestämma mig för ett spår, så kör på det jag känner för typ. Kan ju tillägga att ett par rayban wayfars kan göra nästan alla killar lite extra snygga! Men här är lite inspiration:


 Sjukt svårt att få fram bra bilder med rätt budskap, är inte helnöjd och det är så mycket mer som är snygg men hoppas ni gillar det! Kiss and sweet dreams

Inga kommentarer: