15 juni 2011

Som i en bubbla

Det är nästan som man levt i en liten bubbla nu under studenttiderna. Man har umgåtts konstant med andra studenter och lämnat verkligheten utanför. Chips, alkohol, pizza, godis och ingen träning i x antal veckor beskriver bra hur jag tagit hand om mej själv under denna tid, men det har det faktiskt varit värt. Så sjukt kul som man har haft så gör det inte ett dugg,  blir bara till att kämpa lite extra nu istället. Började mina nya hälsorutiner i måndags. Blev då ett bodypumppass och normal mat, igår var jag på spin/core och idag tänkte jag bege mej ut och springa intervaller. Förhoppningsvis kan jag hålla mej till att bara käka onyttigheter som chips och godis på helgerna, man måste unna sig också! Jaja nu ska jag sluta tjata om det. Skönt att iallafall skriva ner det så det blir av. Har nu ätit en god fruktsallad, ska bara smälta den innan jag snörar på löparskorna. Hoppas ni får en fin dag!

Inga kommentarer: