13 juni 2011

Gårdagens och lite snack om framtiden

Världens sämsta kvalle på bilderna då det är webcam..woops.

Igår blev det helvitt och mittbena med lätt röda läppar, idag gällde helsvarta jobbkläder. De kommer jag bo i nu i typ 9 veckor framöver. Har en vecka ledigt av de veckorna då jag förhoppningsvis ska på peace & love, om jag lyckas hitta en biljett villa säga. Resten av dagarna under sommaren har jag inget speciellt planerat så jag hoppas på några fina spontanresor. Under sommaren ska jag även söka jobb inför hösten, får bli att söka överallt och ingenstans typ. Planerar att bo hemma och jobba fram till årsskitet ungefär. Efter det ut och se vida världen, en lång resa helt enkelt. Så får det bli när man är spridd och nyfiken på allt. Känns ändå helt okej att ha tagit studenten...jag är ju friiiiiiiii som en fågel!

Inga kommentarer: