23 juni 2011

Leeeeeeeeeeedig

Hatt och shorts kommer bli favoritoutfitten under festivalen!
Sjukt skönt, jag är nu ledig en och en halv vecka typ. Och på denna lediga tid ska jag fira midsommar, ha det skönt, åka till jönköping och sen på tisdag är det PEACE AND LOVE. Fy fan vad kul det ska bli! Har provat lite festivaloutfits, men kommer nog inte spela någon roll. Man lär ju gå i typ samma varje dag, ye!

För övrigt är jag supertrött efter en löparrunda med backintervaller och har nu fått i mej supergod fajitas. Imorgon vankas det visst midsommar. Vi ska fira det mitt ute på landet med ett gäng, kommer nog bli bra faktiskt. Äkta svenne-midsommar med krans, midsommarstång, nypotatis, jordgubbar, snapsvisor och lekar. Hoppas ni med ska göra något kul! Nu ska jag till Viktor och ha en myskväll. puss på er!

Inga kommentarer: