22 juni 2011

Fin kombo med Veronica Maggio och vänner

Jobb är väl knappt något man behöver nämna längre, börjar bli vardag. Men iallafall så har dagen bestått av jobb, träning i form av gym och zumba (som bara blir roligare och roligare) och myskväll med Ellen, Ellen & Dea. Myskvällen bjöd på prat, veronica maggio, glass, popcorn och alias. Ett alias som måste uppdateras, är väl inte så bra att erkänna att vi har alisa barn men så är fallet. Ett normalt alias som inte tar 5 min att spela står på inköpslistan från och med nu! Men dagen har varit bra och jag har visslat många gånger, det tyder på att jag är lite extra glad. Kan ju va så att någon är ledig i 1,5 vecka och att någon ska på peace and love nästa vecka...men vad vet jag. Nu ska jag iallafall sova så jag orkar med att ta mej upp imorgon. Roligare uppdateringar efterlyses antagligen, ska bli bättring när jag hittat en kamera. För enligt mig är det ju bilder som är kul och inte massa babbel. Så stop på babbel och puss på er!

Inga kommentarer: