5 april 2011

Två flugor i en smäll

Har äntligen köpt mej en studentklänning! Blev en virkad i enkel modell som jag hoppas kommer bli bra. En klänning jag även kommer kunna använda i sommar till både stan och stranden, perfekt ju! Bild på den kommer senare då den nu befinner sig i stockholm, kommer hit med denna bruden som nu är och hälsar på min sis. Kollar även efter skor som jag kan ha till och sedan behöver jag smycken, väska och lösögonfransar till balen sedan är nog allt inhandlat som har med studenten att göra! Ska kolla på dessa grejer imorgon då jag och tjejerna åker på en trip till Jönköping, myyys (:

För övrigt har dagen varit rätt seg, men jag gaskade iallafall upp mej efter ett pass på gymmet men min fina Sanna. Vi är nog världsbäst på att snacka om allt och inget och sega oss efter en träning, tog oss 1,5 timme att duscha idag. När vi väl tagit oss hem jobbade vi lite med projektarbetet och restan av dagen har jag spenderat framför datorn med att skriva ett arbete i Svenskan. Äntligen klar så nu kan jag andas ut en stund innan jag börjar på nästa arbete. Kärnkraft eller marknadsföring? - Sova!

Jag och sanna i magaluf! För att glädjas lite är det drygt 1,5 måndag tills vi drar till kreta och får det lika härligt!

Inga kommentarer: