7 april 2011

Thursday I don´t care about you it´s friday i´m in love

God eftermiddag! Hade en underbar dag i Jönköping igår med mina vänner. Dagen bjöd på lite allt möjligt: fika, shopping och massa andra knäppa grejer som är lite för interna för att prata om här... men att göra tummen upp till ett butiksbiträde kan väl knappt vara okej? ;) En trevlig dag och en hel del inköp gjorde att man sedan som gott, dock får vi nog allihopa leva på bröd och vatten nu...opps! För er som är intressearde så kan jag visa inköpen senare och även min studentklänning som stod utanför dörren idag. Tack syster och tack Zandra!

För övrigt så har dagen idag varit helt knäpp, ofokuserad till max så tur att vi bara hade två lektioner. Har iallafall varit ute på en promenad i det sköna men blåsiga vädret och nu tar jag lite mellanmål för ska strax iväg på bodycombat! kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

spelar du inte fotboll och innebandy längre?

Ellen sa...

Innebandyn är slut för säsongen så det drar ju igång på allvar igen framåt hösten, så det kommer jag spela om jag bara är kvar i stan. Fotbollsskorna har jag där emot ställt på hyllan för nu, hade inte motivationen helt enkelt.