24 april 2011

Rullar fram

Kan väl inte säga annat än att gårdagens party var lyckat! Förfest med mat, trevligt folk och spel och där efter rullade vi vidare mot hotellet. Där var det aningen mycket folk men riktigt kul (: Var även på zumba igår som jag nämnde och det är verkligen att rekommendera, ännu roligare när man vet lite hur rörelserna är också. Kan ju inte annat är längta till fredag då det är dags att skaka lite rumpa igen!
I och med en mer aktiv lördag har denna söndag blivit inaktiv. Solat, käkat pizza, hängt med Dea och sagt hejdå till sis beskriver min dag rätt bra. Så tråkigt att sis har dragit igen, när man väl träffar henne känns allt som vanligt, sen vips så är hon borta. Men vi ses om sisådär 6 veckor igen, och då tar jag studenten. Ghaa, jag tror att jag dör. Frågan är ju om man ska skratta eller gråta, det återstår att se helt enkelt. Nu väntar min sköna säng på mig, godnatt alla!

1 kommentar:

Anonym sa...

var det zumba igår istället?! varför visste jag inget? :( /sanna