3 april 2011

En söndag

Härlig söndag som började med plugg på förmiddagen, alltid lika skön att jobba undan lite så man kan njuta lite mer i veckorna! Nu i eftermiddags har jag och Ellen varit på handboll, det var VHF som spelade kval och det lyckades de ju bra med. Väldigt härlig stämning måste jag säga, trots att vi inte är några direkta fans så var det väldigt kul att se dem vinna, glädjen sprids verkligen och man blir direkt insatt när det är jämt och gäller något. Efter handbollen drog vi på bodypump och nu har jag landat in här hemma, blir mest att ta det lungt och försöka plugga lite till. Har verkligen varit en skön helg med massa god mat och mycket trevligt sällskap. Dock blev det inte någon grillning igår som vi tänkt men vi  fixade lite lätt ihop en riktig lyxmiddag som stavas vitlök, mums. Mina vänner är ju för underbara! Hoppas ni har haft en lika bra helg som jag! Puss & kram


Inköp från Stockholm som jag inte använt ännu, snyggast med öppna skor till så längtar tills man kan ha det! Från H&M by the way.
 

Inga kommentarer: