26 april 2011

Babbel

Först klagar man på att det är för kallt och nu när solen och värmen väl är här så klagar jag lite på det med. Men endast för att jag behöver plugga och att solen är för bra för att dissas. Men man kan ju i och för sig slå två flugor i en smäll men dår får man nackspärr på köpet.
För övrigt så mjukstartade veckan med en lektion och nu har jag solat och ja...pluggat lite med. Här näst vämtar jobb med projektarbetet, allt ska va klart på torsdag så bäst att jobba järnet nu. Resten av dagen stavas träning och plugg.
Sen är det ju nu man ska börja njuta och liva för att vi ska ta studenten men det tyckte tydligen bara några få av oss treor idag när vi drog igång studentsånger, får bli bättring på den fronten hos vissa. Sen har jag kommit på att jag absolut inte borde klaga på att vi har läxor och prov utan bara njuta av att gå i skolan, den lär saknas. Inte just skolan men allt som hör till och livet man lever nu. Shit, vi ska bli stora på riktigt...

Inga kommentarer: