24 mars 2011

Målning och lite annat skoj

Skön torsdag som vanligt, men nu börjar paniken smyga sig fram inför morgondagens fysikprov. Att man inte har en superhjärna eller något, så man kan allt utan att ens göra något. Ja, det skulle va finfint. Men nej, det har jag inte så jag får bege mig in i fysikens värld lite till idag!

För övrigt har Sanna och jag målat en andra omgång på vår hylla nu och ikväll blir det en tredje, vi är på g nu! Nu blir det städning, plugg och fixa lite här hemma. Senare dags för body combat, nytt pass nu så är lite extra taggad!

Detta har jag haft på mej idag: Jeans crocker, skjorta vila, korsett H&M, stelt armband indiska, skor second hand och läppstift make-up store. Och ja, jag har fått tag på ett orange läppstift, present av bästa sis!


Hej så länge, ha en fin eftermiddag :D kram!

Inga kommentarer: