29 mars 2011

Hektisk tid

Känns som livet har mycket att erbjuda för tillfället, dock är det mesta lite halv jobbiga saker som projektarbete och massa plugg men såklart lite annat också. Denna dagen har jag haft designlektion, sedan pluggat på morgondagens prov i styrketräning och gymmat med sanna, nu har vi även målat. Tidsoptimist som vanligt så stressar i mig korvstroganoff nu och ska vidare mot jobb resten av eftermiddagen/kvällen typ. Förresten för den som undrade vart jag jobbar så har det inget med grillade korvar att göra om du syftade på det, utan jag jobbar på Optimera som är ett byggföretag. En anna fråga att besvara var om jag inte kunde lägga ut bilder från modevisningen i lördags. Tog inga själv men har hittat bilder, så sjävlklart kan jag det men det får bli senare i veckan då det som sagt är full rulle just nu. Men nu måste jag bege mig, hoppas ni har en fin dag (: kram!

1 kommentar:

Sis sa...

Hur lång äär du egentligen? Shit alltså