17 mars 2011

Godkväll

Vilken sjuk helomvändning på vädret, det var ju inte alls kul. Så har man plockat fram skinnjackan och solisarna och så SNÖAR det!? Kom igen nu, du där uppe som bestämmer över vädret, är vi inte värda bättre än detta? Men jag får väl vara lite glad iallafall för jag imorgon åker jag, mami och papi tilll huvudstaden för att hälsa på vår borttappde familjemedlem. Det ska bli supermysigt! För övrigt har kvällen har gått åt till att träna, packa, städa och plugga. Jag måste bara säga hur sjukt kul det är med bodycombat, det är väl lite smått töntigt men man blir så himla taggad och till och med jag kan bli fighter för en stund :D Så detta är verkligen ett tips, testa det!

Men efter denna dag är jag nu mycket trött så sängen blir min tidigt ikväll vilket ska bli mycket skönt. Godnatt på er alla fina!

Inga kommentarer: