31 mars 2011

Från pluggdag till modevisning

Heldag i skolan och då menar jag verkligen heldag! Slutade egentligen vid 12 men ambitiösa som vi är har Sanna och jag pluggat matte och jobbat med projektrapporten fram tills nyss. Och till råga på detta blev vi i princip utslänga från skolan, haha rätt kul. Replik från en lärare: "Å hur länge hade ni tänkt att sitta här egentligen!?" Tjaa, det är nog ett tecken på att man pluggat allt för mycket på en dag. Men nu blir det annat, är bara hemma och vänder för att dra mej vidare mot Hem Å vila för lite modevisning. Det är kundkväll för cecil så det är bara i butiken. Inveg förresten mina gula pants idag och nu mitt i allt kom jag på att det är finalen av stylisterna idag. Shit va kul! Men nu måste jag kila, hoppas ni har en fin dag! kram


Inga kommentarer: