26 mars 2011

En klantig tjej, en undervar kväll och en ny hatt

Säger bara ett ord: UNDERBART! Så kan gårkvällen beskrivas flera gånger om. Te08a är lätt som en plätt skönaste klassen, i like! Kvällen började hemma hos Otto, vi tjejer gjorde oss iordning och åt lite å så. Här börjar min klantiga helg med en ramling på ottos matta, sprang lite för fort i kurvan. När vi var klara drog vi vidare mot Alle där resten av klassen var, tackar honom för en kanonförfest, och slutligen mot huvudmålet 3:3 på Östanå wärdshus (stavning?).  Väl nere på 3:3 fortsätter min klantighet eller tjockhet kanske, haha, för där lyckas jag ta sönder en stol. Vänta måste skratta lite till, haha! Men några fick sig nog ett gott skratt inklusive jag. Jätte kul att nästan alla hade klätt ut sig med, riktigt bra också! Så ja, en underbart crazy och rolig kväll helt enkelt!

Efter den vilda kvällen var man idag rätt seg, men jag skulle upp och jobba så fick hasa mig upp vid 8. Och klart att min klantighet eller otur fortsätter idag med, punka på cykeln när jag kommer ut redan försenad. Men tog mig till jobbet på sis cykel och väl där var jag trots allt rätt pigg. Två timmar och två grillade korvar senare drog jag mig vidare mot Hem Å vila för modevisning. Fint väder och en hel del folk gjorde den lyckad. Allt jag hade på mig föll mig dock inte i smaken men så är det ju. Här inträffade även dagens andra klantiga sak. Jag hade på mej ett par väldigt olämpliga pumps för det underlaget vi gick på så självklart fastnar ju jag med klackarna och är nära att ramla, ett gott skratt för de som såg antar jag!

Efteråt blev det en liten runda på stan där jag fann denna hatten, mm sommar och sol!

Nu ligger jag under mitt sköna täckte och äter lakrits, det ska jag göra en stund till för det är jätte skönt (: Men sedan blir det att kolla på handboll och framåt kvällen väntar mys med brudarna! Hoppas ni har en fin helg! Och just det, det kommer bilder från gårdagen när min kamera är laddad. puss!

2 kommentarer:

Anonym sa...

var jobbar du?:)

Anonym sa...

Har du inga bilder från modevisningen du kan lägga ut? :)