30 januari 2011

Frisyrer

Så sjukt tråkigt att vara sjuk, igen! Men nu har jag bestämt mej att jag måste bli superduperfrisk innan jag börjar träna så det är bara att gilla läget typ. Just nu underhåller jag mej med att kolla på gamla bilder, ibland undra man ju hur man tänkte när man fixade sig och valde kläder :P Har visst haft en väldig massa olika frisyrer också!

Bjuder på lite olika frisyrer och färger jag haft under åren:
2005 - Naturligt blond och spretigt

2006 - Liknande frisyr som ovan men brunett

Nyår 2006 - Röttbrunt med en "rakad" sida.
2007 - Brunt med lugg


Nyår 2007 - Blond igen med kort hellängdsfrisyr

2008 - Fortsatt kort frisyr, låter det börjar växa.

2009 - Kort med lugg och silverblond
2010 - Blont och ingen frisyr
2011 - Fortfarande blond och ingen speciell frisyr.
På senaste har jag varit dålig på att förändra mej men vill vänta tills efter balen. Är riktigt sugen på en kort, blond frisyr som typ Agyness, September eller Robyn. Så sjukt snygga är frisyrerna, men vet inte om jag vågar!


Får se om jag vågar detta framåt sommaren, vill vill vill (:

Ha det bra!

2 kommentarer:

glasruta sa...

jag vill också ha en frisyr som september eller robyn :D men vet inte heller om jag vågar... men grejen är att du skulle passa i det ksom fan :D MEN! som sagt efter balen. hhihiihih

glasruta sa...

hihihi kanske vi blir ;) OM vi vågar!