5 december 2011

Somewhere in the world tonight


Så här bart kan jag gå klädd om sisådär 13 dagar, mamsen fyller 50 och familjen drar till Gran Canaria. Att jag missar julafton gör mej inte ett dugg, landar hem perfekt till en festfylld juldag. 
Denna snöiga måndag har bjudit på jobb i vanlig ordning och sedan träning, träning, träning. Walking på löpbandet, bodypump och bodycombat. Å vad jag älskar att vara tillbaka, sådan befrielse och vilken lyckokick man får av combaten! Om jag kan ta mej ur sängen på onsdag är en annan femma...

10 kommentarer:

GJ sa...

Riktigt snyggt! :)

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting sa...

- haha, nejdå. Hon är så snäll så ;)

Johanna sa...

Sv: JA SÅ HIMLA GOTT JU!

E l i n o r sa...

Svar: Ja verkligen! Och vilken fin blogg du har. Kramis

Emelie Löhf sa...

sv: visst är dem? älskar dem också!

Lisza sa...

Supersnyggt!

Tessan sa...

ååh vilken snygg tröja! Vart är den ifrån?

Angelica Lindh sa...

Det var det:)

Blopparna-Emmy sa...

Super snygg tröja!
Så underbart, åhh vad jag är avundsjuk, hade också kunnat hoppa över julen för en sådan resa..

Ceciliabäst! sa...

Snygga bilder!! :)

Hoppas du får en underbar dag:)