10 december 2011

Dagens klädsel

 

18 kommentarer:

ELINFELICIAS - en blogg om allt och ingenting sa...

- tråkigt :(

snyggt!

Lotta sa...

Sv: Jaa, jag älskar den verkligen! Den är så himla gosig :)

bruuudarnas - 8 frisörer sa...

Frisörtips på bloggen just nu kika gärna in! :) fin outfit btw! :D

Josefin sa...

sv: åh ja visst är det!

MS sa...

Så stilig !!

manuella sa...

Hejhej! Är du intresserad av att få fler bloggläsare? Kika då in på min blogg och delta på ¨Dagens bloggtävling¨. Allt du behöver göra är att kommentera Jag är med! Lycka till:)

S sa...

snyggt! :)

Manaaaa sa...

snygggg blogg, kommer lätt kolla tillbaka

hanna sa...

Hoppas du får en fin söndag!

SNYGG ÄR DU!

Jasmine sa...

svar: Jaa det är det verkligen, han är så mysig :)

Snygg outfit :D

Ceciliabäst! sa...

Super snyggt!!:)

Hoppas du får en underbar tredje advent!:)<3

cindy's ▲ sa...

Vilken snygg outfit och väldigt inspirerande blogg du har!! :)



http://cindyvuong.blogg.se

Sandra sa...

sv: men tack :)

Gud så snyggt!

E l i n o r sa...

Svar: Ja verkligen! Men vilka balla brallor du har på dig, vart är de ifrån? Cheap Monday?

MARIA - mode, outfits & inspiration sa...

Så snygga jeans!

Matilda sa...

sv: Javisst! härlig blogg du har :)

Christoffer sa...

GRYMT SNYGGT!

(tack!)

manuella sa...

*svar* det går även bra om du kommenterar mitt senaste inlägg med Jag är med, så räknar jag med dig! :)