19 juli 2011

Just nu drömmer jag om...

Bild från resan till Rhodos i våras...vill tillbakaaaaaaaaaaaa!
en resa till utlandet och en fullproppad plånbok så att jag kan driva omkring i mina favoritaffärer och skämma bort mej en skvätt eller två. Har inte varit och jobbat idag då min förkylding och onda kropp inte ger sig, hoppas på att denna dag ska göra att jag repar mej så att jag är fit for fight inom en snar framtid...typ imorgon. Har spenderat dagen nerbäddad i min säng och fördrivit tiden med att sova, läsa tidningar och surfa (kan man säga så?) runt på internet. Just nu fascineras jag av denna tjejens kläder och outfits, helt galet snygga grejer helt enkelt. Men nu ska jag återgå till mina uppgifter för dagen: sova, läsa och lite annat superviktigt...kiss and hug.

Inga kommentarer: