21 juli 2011

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer...jag är nästan där!

Ja nu fan är jag snart på g igen, första dagen på länge jag känner mej helt på g. Inget tungt huvud, snuva, nackspärr eller annat skoj som stör utan nu känns det bra. Dock tar jag även denna dagen som en vilodag och tänkte börja lite lätt med träningen imorgon.Herre gud när jag tänker efter så har jag ju inte tränat sedan förra måndagen, inte konstigt att jag är helt rastlös av mig. Håller istället på att fixa med lite saker här hemma och ska precis börja baka inför fikat på jobbet imorgon. Låter kanske ambitiöst men blir bara chokladbollar. Men eftersom att jag gör världens godaste chokladbollar kan det nog bli uppskattat! Kvällen bjuder på en dejt med vänner och Harry Potter. Jag som sa att jag absolut inte skulle kolla på Harry Potter men så gick det med det. Behöver bara en liten, eller snarare väldigt stor, genomgång om vad som hänt de senaste...fem, sex? filmerna. Har iallafall sett första så jag vet ju vem Harry Potter är iallafall, pluspoäng på det! Har hört att denna ska va bra och att det är ett bra slut så det kan säkert vara värt att se den. Nu ska jag börja rulla mina chokladbollar, hejdå!

1 kommentar:

Frida sa...

Du vet ju vem snake är också ju ;)