14 juli 2011

bättre sent än aldrig...

Nu har även jag iPhone, lite efter många andra men jag är ändå helnöjd. Förutom att det är en himla inställning som jag inte får igenom så nu är jag mest arg på den, är också arg på min förkylning och på regnet. Detta gör att jag spenderar denna eftermiddag/kväll hemma med mys, dator, packning och lite annat.
För övrigt har veckan sprungit iväg så datorn har inte varit högst på att-göra-listan. Såklart bröt ju en förkylning ut efter måndagens löpning så som det ser ut nu blir det inget lopp för mej imorgon...jag som var så himla taggad på det. Men hade visst lite feber idag med å ont i halsen så den kombon håller inte ritkigt. Trots att jag varit sjukt le hela veckan har det hänt saker hela tiden typ. Eller kanske bara inbillar mej det för att jag är så trött i huvudet :P Nu ska jag försöka packa lite och be till gudarna om bra väder på Öland. puss&kram

Hoppas på att kunna använda min bananbikini lite i helgen, dock en aning flippad men jag gillar den.

Inga kommentarer: