28 juni 2011

Sweeeeeeeeeeet dreams

Aaaaah någon är glad! Är färdigpackad och trött och sjukt laddad inför veckan, imorgon drar vi! PEACE AND LOVE here we come eller något i den stilen. Det kommer bli grymt, helt galet helt enkelt! Men inte mer att orda om det, nu är det bara till att sova och sedan kööööööööööör vi (: ses vi där?

För övrigt har jag som nämnt varit i jönköping idag, blev verkligen en heldag. Har shoppat en hel del så som stickad tröja, bikini, solisar, linne, ramar, fin burk, shorts, skärp, paraply, klänning, "halsväska" och halsduk/sjal. När vi kom hem blev det en snabb titt på gif/ff som möttes borta på ff. Matchen slutade 1-1 men efter det jag såg tycker jag allt att gif borde haft 3 poäng...´
Men nu ska jag sova, godnatt på er! Hoppas ni som inte ska till borlänge får det bra men ni som ska dit hoppas jag får det helt sjukt bra. Vi ses om sisådär en vecka, ha det fint!

Inga kommentarer: