19 juni 2011

Hey, det är okej att spåra ur och rensa huvudet på moln...

Kvällen igår blev helt galen. Bilden säger en hel del, se så det kan gå när fem tjejer är i farten! Vi var hos mej och förfestade. Började lite lungt med taco och prat sedan höjdes stämningne rejält. Spel, dans, sång, utklädning och annat skoj gjorde detta till en sjukt lyckad förfest. Vidare till hotellet där vi var allt annat än lugna, men kul hade vi! Så avslutnigsvis, tack för en sjukt bra kväll tjejer!
Idag har jag firat min Morfar som fyllde mer än jag kan räkna till, nejdå så gammal är han inte än. Vi fick god mat och rabarberpaj till efterrätt. Vidare på zumba med Sanna för att skaka lite rumpa. Ikväll har vi tjejer haft en bakiskväll helt enkelt. Pizza, häng, spel, film och massa gott. Nu är jag trött och väldigt nöjd över med helgen. Nu är det bara att ladda om inför en ny jobbvecka. Men kort vecka känns ju skönt. Midsommar på fredag, som är vädligt oplanerat. Kan bli stockholm eller göteborg eller kanske Halmstad. You never know. Godnatt mina vänner, puss

Inga kommentarer: