8 juni 2011

Grym kväll!

Sjukt vad kul det var igår, helt galet. Från morgon till kväll/natt. Studentkamp, chill vid ottos pool, klassförfest och sedan lärarfesten på bowlingen! Tummen upp fler gånger om. Detta kan nog vara en av de bästa dagarna jag varit med om. Dock har jag lyckats att slarva bort min väska med värdefullt innehåll. Gillar att jag tar studenten på fredag och att det är nu jag ska va vuxen och ansvarsfull, men inte...Så jobbig är jag, så arg på mej själv. Men får väl göra det bästa av situtationen, om det nu går. Bilder från gårdagen finns ju såklart men på min försvunna kamera så om den inte dyker upp blir det inget med det. Nu är det dags för mej att hasa mej upp ur sängen efter att ha käkat en hel påse popcorn och chillat så mycket som det går. Ska bege mej mot skolan för teknikcollege-avslutning. Ha det fint, hörs!

Inga kommentarer: