12 juni 2011

Friheeeeeeeeeeeeeeet!

Har varit fullt upp nu sedan i fredags klockan sju då champangefrukosten började. Hela fredag och natten till lördag firade vi och det var helt underbart. En av de bästa dagarna i mitt liv, lätt! Fick massa fina presenter och mycket pengar så nu kan jag börja kolla på en kamera. Fick även ett stipendie på 2400 kr för bra resultat i idrott & hälsa. Det har jag verkligen inte väntat mej så det var en rolig överraskning. Kan ju behövas lite pengar nu när jag slarvat bort hela väskan! Men kort och gott så var dagen PERFEKT (förutom vädret men det ordar vi inte mer om)
Igår var det dags för Dea att och alla andra på Brinell att ta studenten så vi var först i Nässjö för att ge blomma och kolla när de skrek sig hesa på flaken. Senare drog vi hem till Karlströms för att fira Dea lite mer.
Dagen har bestått av att sova sjukt länge, fixa lite ärenden och häng med lite folk här hemma. Imorgon börjar verkligheten, jobb 7-16. Det är visst nu vi ska klara oss själva, hoppsan. Men just nu känner jag bara lättnad och frihet, jag kan göra vad fasen jag vill. Sjukt skönt ju! hoppas ni haft en bra helg, min har varit riktigt bra iallafall! puss

Inga kommentarer: