6 juni 2011

En dag på "stranden"

HAHA ja eftersom att vi bara har en sjö med gräs och lite sand så kan man absolut inte kalla det strand utan kanske snarare badställe? Eller något annat som inte är så glassigt. Och på tal om glassig så har jag idag köpt första glassen på det nyöppnade Glazzigt. Men nu svävade jag iväg lite. Måste ju berätta hur fint det är i Östanå. Fågelbajs överallt och man blir alltid lite extra brun efter ett dopp då vattnet är så fruktansvärt fint, det känns ju lyxigt...Men alltid skönt med lite sol. Efter att jag och Ellen legat där nere några timmar drog vi in mot stan för att hämta upp Maja och käka glass och sedan vidare på fotboll, gifs herrrar som vann med 5-0, om det inte hann bli några mål sista kvarten. Nu är jag hemma igen och funderar på vad resten av denna dagen har ett erbjuda. Borde träna, men känner att det kan jag lika gärna göra efter studenten, på allvar då. Så kanske en grillkväll eller något annat kul, älskar att kunna göra vad man vill. Vi får inte glömma att tagga till studentkampen heller, den äger rum imorgon och vi ska äga den! På kvällen väntar lärarfesten på bowlingen också. Känns som att detta kommer bli en bra dag! puss på er

Inga kommentarer: