5 maj 2011

Orange

Dagens outfit med oranga läppar:

Slutade vi tolv idag med blev kvar på skolan tills ganska nyss. Vi hängede, pluggade och snackade vilket var trevligt. Nu har jag gjort pannkakor och det är världens godaste kan jag lova. 2dl mjölk, 1dl mjöl, 1 ägg och salt sedan smör i pannan och något gott till, hur mumsigt som helst! Nu blir det gårdagens avsnitt av BB som inte blev av igår då Dea och jag var ute och gick och sedan blev det häng utan BB. Sen ska jag vidare till friskvård för zumba och combat. Sedan taggar vi morgondagen då det blir brännboll mot SM/Bygg, vad det nu är för påhitt och sedan klassfest och 3:3 :D puss & kram

1 kommentar:

elin forsberg - bloggar om mode och hälsa! sa...

Tycker att du borde lägga in ett bidrag till VECKANS OUTFIT i min blogg :) Skulle vara kul att ha dig med, och du har ju en del att välja på ;)

Råkade trycka på ENTER på förra kommentaren innan jag var klar hehe..