27 maj 2011

Dagen före dopparedagen


Känslan är sjukt skön, har avklarat mitt allra sista prov på gymnasiet! Trots att det kanske inte räcker dit jag ville så känns det helt galet bra. Man vet kanppt vad som är upp och ner längre, man är helt speedad. För övrigt har bockat av lite grenar på uppdragsjakten. Jag och Ellen har bland annat tränat på friskvård i pyjamas och solglasögon, haha folk måste trott att vi var dumma i huvudet. Ska iväg för att träffa klassen nu igen och göra fler uppdrag. Vi är på g och superladdade!

Och som rubriken säger så är det dagen för doppardagen, alltså dagen före balen. Jag har inte riktigt fått in det än, men det ska bli så sjukt kul. Bäst att lägga sig i tid idag med för imorgon ringer klockan vid sex för ska till frissan och fixa frisyren och sminket vid sju. Shit, någon kommer nog dygna imorgon...men det gör inget för jag är så sjukt taggad och GLAD! Så nu har jag skrivit av mig lite, hoppas ni har det fint! puss på er

Inga kommentarer: