11 april 2011

Babbel och en suddig framtid

Känner mej väldigt mycket bättre till skillnad mot vad jag gjort i helgen men är ändå inte helt återstäld så har varit hemma från skolan, kan nog bli så att jag behöver en dag till så att jag sedan är fit for fight! Har iallafall passat på att plugga lite på det jag har missat och även sådant som snart ska lämnas in och så, skönt att orka det iallafall. Har även kollat på min budget inför framtiden. Eller framtid och framtid men fram tills studenten och det är just nu så långt min framitd sträcker sig, tiden där efter är lite smått eller väldigt suddig. Kan väl iallafall sammanfatta det som att det är väldigt dyrt att ta studenten. Iallafall om man, som jag, vill göra det fullt ut med resa, kläder man trivs i och va med på allt som går vilket man såklart vill! ojoj, hur ska detta sluta. På tal om framtiden så börjar man ju bli sjukt irriterad på all reklam om högskolar, det kommer ju för sjutton en om dagen, man blir ju inte direkt peppad av det. Men det härliga vädret väger dock upp det hela, åh nu vill jag bli frisk så man kan njuta.

Hoppas ni alla har en fin dag, see you later readers!

1 kommentar:

Caroline sa...

sv: min korsett är från lindex! :) funderar dock på att sälja den...