28 februari 2011

Hysteri

Ja det var nästan hysteri bland alla treor i skolan idag. Lottning av balen och alla fick reda på sin partner var anledningen! Men det verkar som de flesta gillar läget och inga klagomål än så länge, så det gick nog fin fint (: Men dagen gjorde verkligen att jag vill ha bal NU, verkligen nu. Kommer bli så sjukt kul och just nu är jag nöjd med hur jag kommer se ut så därför vill jag ännu mer gå nu :P Men dock närmar ju sej slutet efter det så är väl tur att man har tid kvar att förstå att man ska ta studenten. Haha, ja vi ska ju studenten...vet inte om jag ska skratta eller gråta...

Annars rullar det på. Idag har jag fixat lite med rummet, ändrar mej alltid om hur jag vill ha det. Så att byta ut lite saker är alltid kul även om det inte blir så stora förändringar. Nu sitter jag vid datorn för omväxlings skull, det är ju inte alls som en drog eller så. Borde utmana mej själv och se hur länge jag klarar mej utan datorn..eller kanske inte. Men nu ska jag snart äta och sen träna så nu måste jag slita mej!

Ha en finfin dag :D

2 kommentarer:

Erika sa...

mysigt med bal, jag längtar som fan efter min!

Ellen sa...

Ja det ska det verkligen bli, förstår det (: