24 februari 2011

Älsklingsshortsen

Vet inte om bara jag är sådan, men vissa plagg bara älskar man ju. Man vill ha dom hela tiden och det känns som det passar till allt :P Så är det definitvit med min skinshorts för tillfället, använder dom flitigt. Det är ju i och för sig bra att man är nöjd (: Så därför åkte dessa på idag igen. Till hade jag hallonrött linne från Acne och kavaj H&M. Förutom att jag har klätt mej i mina älsklingsshorts har jag även varit i skolan, jobbat med projektarbetet och nu har jag städat och kollat runt på internet efter massa rolig inspiration. Senare blir det träning och snart mat, det är vad jag kommer hinna med idag. Just det plugga var det med ja, det ska jag göra nu!

Hoppas eran dag är bra och har varit det (:

Här kommer bilder på det jag hade på mej idag:


Ormring från indiska, den andra hittad bland mammas smycken. Haha, såret är från någon av mina ramlingar :P

PUSS!



2 kommentarer:

Anonym sa...

vad gör du som projektarbete?

Anonym sa...

var kommer skinnshortsen ifrån?;)